Як організувати доставку вантажу так, щоб уникнути простоїв на митниці і фінансових втрат? Про труднощі, які можуть виникнути під час перевезення товару через кордон знають багато. Однак відповісти на питання, як їм запобігти - можуть не всі. Компанія УкрВіпСервіс допоможе не тільки відповісти на питання, а й отримати вантаж в точний термін, без простоїв і зайвих витрат.


Комплекс послуг митного брокера: що це?

Щоб організувати міжнародне вантажоперевезення, потрібно володіти великим досвідом і серйозними знаннями. Навіть підприємці, які багато років займаються зовнішньоекономічною діяльністю не можуть сказати напевно, що цей процес у них відпрацьований до автоматизму. А якщо врахувати мінливе законодавство, то зовсім важко бути впевненим у правильності своїх дій. Виходить, що через поверхневі знання і помилки товар простоює на митниці, що тягне фінансові втрати для власників бізнесу.

Тільки професійний підхід може гарантувати високий результат. Звертайтеся за послугами фахівця, щоб уповноважити його займатися вашим вантажем. Тому що це:

  • оптимізує час;
  • зводить до мінімуму всі ризики;
  • економить гроші.

І це тільки поверхневі причини, через які варто звернутися до митного брокера.

Спеціаліст успішно здійснює щоденні операції з оформлення вантажу. Зрозуміло, це сприяє підвищенню його репутації в митних органах, портах і аеропортах. Також за новим законодавством митно-брокерські компанії мають пільгові умови проходження митниці. Саме тому фахівцям УкрВіпСервіс можна сміливо довірити перевезення і розмитнення товару.

таможенное оформление фото

Митний брокінг від укрвіпсервіс

Якщо перекласти процедуру митного очищення вантажів на митного брокера, то можна позбавити себе від непотрібного стресу і витраченого часу. Фахівці УкрВіпСервіс знають свою справу, і починають підготовку оформлення задовго до того, як товар наблизиться до митниці. Перш за все, ведеться чіткий контроль збору і заповнення всіх необхідних документів. Важливо, щоб відомості в супутніх документах відповідали тому, що буде зазначено в декларації. Також необхідно заздалегідь оформити довідки і сертифікати, якщо є необхідність.

Що ще потрібно для оформлення товару?

  • Договір зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД).
  • Інвойси, товарно-транспортні накладні.
  • Дозвільна та технічна документація на авто (якщо планується перевезення цим транспортом).

Тільки на підставі всіх документів заповнюється електронна декларація. Інформація, яка буде вноситися в декларацію, має збігатися з реальним вантажем і даними, зазначеними в супровідних документах. Це гарантує повну юридичну безпеку товару.

При складанні маршруту та заповненні паперів ми завжди орієнтуємося на особливості вантажу. Наші клієнти отримують повну консультацію і допомогу при зборі і пакету документів.

чому варто звернутися в укрвіпсервіс?

Досвід наших фахівців і компанії в цілому має у своєму розпорядженні роботи з різними видами вантажу: негабаритними, важкими, небезпечними, наливними, насипними та іншими. Якщо вам потрібні комплексні послуги не тільки по оформленню, а й по супроводженню вантажів, то ви можете отримати їх у нашій компанії.

В УкрВіпСервіс:

  • допомагаємо правильно зібрати пакет документів, що безпосередньо впливає на час, який проведе вантаж на митниці;
  • беремо на себе митне оформлення. Як правило, оформляємо вантаж в день його прибуття;
  • складаємо логістичний маршрут і підбираємо відповідний транспорт, при необхідності кілька видів;
  • експедируємо вантаж на кожному етапі транспортування;
  • доставляємо в обумовлене місце точно в термін.

І найголовніше, що всі процедури ми проводимо оперативно, що дозволяє вам уникнути зайвих витрат часу, фінансових засобів і нервів.

Звертайтеся за послугами митного брокера в компанію УкрВіпСервіс і отримуйте послуги на найвищому рівні.

«УкрВіпСервіс» - це повний юридичний супровід, якісне обслуговування і врахування інтересів клієнта в кожній операції!

Також Вас можуть зацікавити такі послуги:

ТАКОЖ ВИ МОЖЕТЕ ВІДПРАВИТИ

ЗАЯВКУ НА ПРОРАХУНОК